Perrobladet

Perrobladet, medlemstidningen för Perroklubben utkommer med 4 nr/år.

Ni vet väl, alla medlemmar, att ni är välkomna att skicka in era bidrag till Perrobladet? Har din hund tagit en titel? Välkommen att skicka in bild och information till mig så visas det under ”Vi gratulerar”. Har du fångat din älskling på bild? Vi blir jätteglada för alla bildbidrag! Händer det roliga och intressanta perroaktiviteter i din region? Berätta för resten av oss! Har du något ämne som du vill att vi ska ta upp? Tipsa oss! Bilder vill vi ha i så bra upplösning som möjligt, så vi kan visa dem stort.
Text och bild vill vi ha separat enklast via mail.

Redaktionens kontaktuppgifter hittar ni via menyn Kontakt\Kontaktuppgifter.

Annonsörer och författaren ansvarar själv för riktigheten i insänt material. Redaktionen har rätt att redaktionellt behandla insänt material, liksom refusera material som ej står i överensstämmelse med Perroklubbens syften. Material kan komma att sparas till kommande nummer.

Glöm inte skicka in bidrag till VI GRATULERAR

Har du och din hund fått en titel eller ett championat i någon gren?

Manusstopp

Datum för manusstopp för respektive nummer är:
Nr 1: 15/2
Nr 2: 15/5
Nr 3: 15/8
Nr 4: 15/11
Skicka ditt bidrag till redaktionen@perroklubben.se
Bifoga bild i 300 dpi (helst). Skriv ditt och hundens namn (både tilltals- och komplett kennelnamn) samt vilken gren ni blivit belönade i.
Har du gjort något roligt med din hund, varit ute och rest, löptävlat eller något annat som du vill berätta om.
Välkommen in med ditt bidrag till vår klubbtidning!

Medlemsannonsering

600:-/uppslag
300:-/helsida
200:-/halvsida

Kommersiella annonser

500:-/halvsida
1.000:-/helsida
2.000:-/uppslag

Annonserna bokas hos redaktören och kostnaden betalas in på pg 131 64 07-4
(Svenska Perro de Agua Espanol-klubben).